Charlie, a frustrated, unemployed teacher decides to take revenge on life by embarking on a 'fool-proof' blackmailing scheme by joining forces with an unpredictable scammer Gus and his ambitious ex-girlfriend Josie. When absolutely nothing goes according to plan, things rapidly go from unimaginably bad to worse...