Marina is a young woman who has to take care of her teenage brother Samuel, who has suffered from agoraphobia ever since their parents died. Samuel spends his days getting rid of the psychiatrists Marina finds for him, with the connivance of his grandfather. The family’s life will change the day a new psychiatrist comes up with different therapeutic methods. The doctor not only manages to change Samuel's attitude towards life but to conquer Marina's heart as well.