Three musicians who decide to form a somewhat unique band. The bass player has a rigid arm, the singer cannot sing and the guitarist is deaf. In their quest for glory and a drummer, they knock on the door of a successful writer to use his fame. However, in keeping with the spirit of the group, he too has to have a serious handicap, and he does – he doesn’t know how to play the drums...