Lara's David dies in a car accident, an event that emotionally traumatises the young woman to the point of her losing her sight and cutting herself off from those around her. However, three years later, by chance, she meets Geri, David’s brother, now a saxophonist who buries his sorrows in all-night parties in an attempt to cope with the grief. The musician – who always felt attracted to Lora – tries to renew their friendship, which proves a difficult task as the young woman is trying to escape her painful past.