Following the exceptional success of Manual of Love , Director Giovanni Veronesi does an encore, in the form of four new episodes : the hero of "Eros" is a young paraplegic madly in love with his female physiotherapist; "Maternity" traces the tragicomic odyssey of Franco and Manuela, a young couple forced to resort to artificial insemination to have a child; "The wedding" tells of Fosco and Filippo, a gay couple that goes to Spain to be married; in "Extreme Love" , fifty year-old Ernesto, tired of the marital routine, is swept away by his passion for a much younger woman. The link between all four “chapters” is a radio broadcast hosted by DJ Fulvio on the topic of love.