The misfortune of the elderly Hanna, a retired actress who is evicted from her apartment and finds herself homeless and forced to sleep at the train station. Set against the backdrop of the embezzlement of the mafia, which forms a kind of substitute state, Hanna manages, against the odds, to find hope once again through a chance encounter.