Péter is the head of a high-tech matchmaking agency, S.O.S. LOVE!, which helps its wealthy clients solve their problematic love affairs. Their market share is rising, all until Tomi, a rich upstart, has a fit and leans on them to get busy. Tomi is hopelessly in love with Veronika, a lovely kindergarten teacher, but even with the help of S.O.S. LOVE, he can’t conquer her. Peter’s hellish plan is to rent a castle out-of-town and and populate it with company staff, bringing Tomi into a ’family’ circle. Finally, he wants to lure Veronika to the castle with a brilliant excuse.