Marek lives with his lame father in an abandoned house at the mountains. They live from poaching at the forest and selling the poached animals in the city. Marek is hiding in the house because he has a duty to enter the force, but his father couldn’t survive without his help. But then one day Marek finds in his trap an unexpected catch...