Three men of different generations; a son, his father and his grandpa are living their lives according to their very own rules, but this is not heaven. There is a trip to the Tatra Mountains, where the son and his father will enjoy the most of it, but they have to return home and face the mother at last. The grandfather will have his punishment by two country ladies who are after him for a secret reason.