Leyla, Carina and Aram are all victims of crimes that they refuse to take lying down. They are at the centre of this Swedish thriller. Leyla is the daughter of immigrants and has grown up on a suburban estate. Her 19-year-old sister Nina is the black sheep of the family, because she supposedly hangs out with the wrong sort of boys. But it’s not true. When her relatives even go so far as to stage-manage Nina’s suicide, Leyla decides to do everything in her power to restore her sister’s honour...