A family lives a permanent drama since the eldest daughter Vera left home a year earlier. All family members blame themselves for her fleeing home, especially her father Mats. Vera lives with Morgan, an older criminal who takes advantage of her vulnerability. Mats tried to make contact with Vera, but she doesn’t want to have anything to do with her family. But Vera’s 18th birthday approaches and Mats is desperate to win his daughter back. The film is about survival and freedom, about life that sometimes offers a second chance and about love that is stronger that hate.