Set in contemporary Macedonia, the story of three sisters. Afrodita, the youngest of the three, has not spoken since their father’s death and their mother’s sudden departure. Sapho, the middle sister, is preparing to make a fresh start in life, and drug-addicted Slavica, the oldest, works in a factory.