You can never be too young to be a murderer, thinks 11-year-old Sebastian, who's convinced that he killed his mother at the age of 0. The proof is on her tombstone: she died the day he was born! Though his father Lorenz tries to calm him, Sebastian is terrified by the thought of spending years in purgatory. Hoping to knock off a few years by doing good deeds, he sets out to find a wife for his dad. The heavens must be listening, since Lorenz and Sebastian's teacher Veronika both fall madly in love with each other. The only problem is: Veronika is married. But since Sebastian already killed his mother, surely it'll be easy to kill a stranger...