He has a wonderful family he barely ever sees anymore. He has a great job. He has a lovely home. Then... Bummm! – he gets fired! Art is his wife’s passion and her profession. Is she really honest to her man? And who are the new neighbors? His kids have their own attitudes to life. He treats them all as if they were his employees until the situation gets out of hand for all of them. Bummm! His son Linus blows up the neighbor’s sculpture and sets fire to the house. Bummm! His wife moves to her friend Claudia for the time being. Every end leads to a new beginning and everything stays in motion all the time.