A young gigolo is a desperate solution for an old man trying to put up with a lonely life. Even if only for a few hours, he loves the boy’s spontaneity and his joyful folly. As if sometimes desires really do come true, one night the boy himself asks the old man to spend the night with him. The old man does all he can to share these moments, which for him are unforgettable, with the youth who for his part feels increasingly oppressed by the affair. The old man’s hopes are shattered in a single night and the situation between the two degenerates. The next day the boy goes back to the old man to say goodbye.