The story of Christoffer and his wife Maja, who go to Prague to bring back the remains of his recently deceased father. As Christoffer learns more about his father's life, he also tries to improve his relationship with his wife. He feels Maja is slipping away. The question is whether they will ever be able to retrieve their love for one another.