Two girls in their twenties. So alike, so unlike. Elin is the daughter of an egocentric criminology professor. Yasmin's father is a Turkish heart surgeon who has to settle for a job as a subway driver in Stockholm. They meet when trying to get into Police School. Tough tests, confusing love affairs and sensitive family matters put their friendship to the test as they wait to find out whether they've been accepted.