Wolfgang Zenker, a middle-aged travelling ladies' fashion salesman is in dire straits: his deadly rival is threatening to steal his best customers and he's lost his driving licence. Desperate to stay one step ahead of his young enemy salesman, he cancels his son's holiday and employs him as an unwilling chauffeur. Things go from bad to worse: the bank is after him, the taxman catches up with him, his wife leaves him, his son announces he's gay and falls in love with his father's rival! Family and foe meet in an uproarious showdown where the bullets and misunderstandings fly.