37 year-old Théo divides his life between Louise who is pregnant, and his job as a truck-driver. But some news will force him to return, after years of absence, to his hometown. Martin, with whom he was brought up in a foster family, has just been arrested for raping and killing several young women. Théo refuses to believe it and wants to save his brother.