Jéssica is 16-years-old and lives with her mother Maria and her step-father Biu in a village on the São Francisco River in eastern Brazil. Bui works at one of the vineyards that have sprung up on the other side of the river. Thanks to the vineyard’s irrigation system, the whole valley is booming. This prosperity has not had much effect on Jéssica’s family. Biu earns a bit of extra cash with the illegal sale of rare wild animals. As for Jéssica, her life revolves around school; her afternoons are spent with her mother and her girlfriends. But then, one day, Jéssica is raped by Biu. Maria urges her not to report the crime to the police.