The tiny Serb town of Gucha would never have had any claim to fame had it not been for the « World Brass Championships». For over 40 years, over a quarter of a million visitors and the crème de la crème of gypsy brass instrumentalists from the Balkans have been meeting here annually. Every year, more than a dozen bands play before a jury in the hopes of winning the Golden Trumpet. After having won the prize for five years on the trot, Boban Markovic and his band – all outstanding proponents of « Balkan Fusion » music – now only perform out-of-competition. One member of the “Boban Markovic Orkestar” is soloist and arranger Marko – who happens to be Boban’s 19-year-old son.