This portrait does not only provide images of Scott Walker at the studio during the recording of « The Drift »; the musician that normally refuses to be interviewed looks back frankly on his chequered career, while famous fellow- travellers and fans including David Bowie, Brian Eno and Jarvis Cocker talk about Walker’s influence on their own work.