It is shortly before Christmas. Henrik and his 16-year-old son Lars live together at an old farmstead in the Uckermark, in the northeastern corner of Germany. The barn is to be renovated as a wedding hotel. Since father and son are not from this area, they live in isolation from the local inhabitants. The relationship between Lars and Henrik is marked by a complete lack of communication. When Lars learns about an affair his father is having with his Aunt Jana, he feels more alone than ever. Lars meets Marie. Together they roam through the enchanted wintry countryside. The family chaos at the festival of love reaches a peak when Lars’ mother unexpectedly shows up with her lover. The future venue for wedding couples turns into a battlefield of emotions.