In 1970, after their wedding in Buenos Aires, Ron and Jacqueline set off for the Andes, with still cameras in their backpacks. While crossing Bolivia on their way to Cuzco, they discovered the city of Potosi. Twenty-nine years later, they returned to the same places, this time with their three daughters and a Super 16 camera.