Using rearranged archive footage and newly filmed material, including interviews with politicians, it's the ultimate reconstruction of a political murder in which the whole truth never emerges and about which a variety of theories circulate. The exploration of the limits of free speech, which was defended last year by the Prime Minister of the country that saw newspaper cartoons grow into an international controversy.