They come from completely different walks of life. Eva is young, pretty and blasé. She works in a boutique, spends all her money on fashion and belongs to a kiss-kiss circle of friends, where it is all about cocktail bars, luxury cars and the superficial question of who slept with whom. Bernard is 60, or 61 rather, as he is prone to say when he gets nervous and talks too much. He went through a divorce, hasn’t seen his grownup daughter for a year and is pretty run down. Normally, Eva would only ever talk to Bernard if he were to shine her shoes or park her car. But pride comes before the fall. It’s downhill for the conceited cutie: no boyfriend, no job, no money, so they meet one day as colleagues — at the grill at McDonald’s. Am I what I work — or what I do?