Ronnie lives in a small sleepy village and is the owner of a small company for deep-frozen goods. One day, a wonderful being – one of the female kind – strands in the village. The local priest hires the young girl, a groupie with the name Zoya, as housekeeper and within days, Zoya turns the whole manship of the village mad and horny. Also Ronnie falls for Zoya and well yes, lucky for once, marries her. However, since the presence of Zoya, strange things have happened in the village.