Twelve-year-old Martin is a little too small for his age. Too thin and too quiet, as his mother is unfortunately always reminding him. He and his blue baseball cap are joined at the hip, or rather, at the head. Martin and his parents have just moved to the quiet little town of Bellbach. A new home, a new school, but no new friends. Even on his first day, there’s trouble...