Ina has just been released from prison. Searching for a new life, she returns to the place where she spent her childhood. In her mother’s house, which has been empty for thirty years, she comes across sometime desperado Dohmühl. Hagen, who is mentally disabled and lives in a home, is looking for his uncle. His search also brings him to this unusual spot in the middle of nowhere, south of Berlin.