The motorways of the German Ruhr form the point of intersection for four people trying to chase their forgotten ideals. One of them is Georg, a football league team’s trainer. He must win the evening’s game if he is to keep his job. Roving television reporter Dieter is on the hunt day and night in search of sensational images. Bigoted bath lift salesman Jörg drifts further and further towards isolation. German Schlager singer Heinz’s best days are already behind him. All four people are insecure heroes just trying to hang on – until the going gets too tough...