Five tourists in Asia: Joshua and Adam, two young British guys, find themselves caught up in a Thai jungle of ecstatic full moon raves during which their friendship wanes. Svenja is stuck in a hotel in Bangkok because she has missed her connecting flight. Liam, a loveable but chaotic Irishman, is searching for the real India. His quest may make the Indians look kindly on him but it won’t save him from the problem that awaits him at home. A German woman named Marion travels to a paradisiacal meditation centre for westerners searching for the meaning of life. She works hard at being happy. All of the characters in this film manage to lose their way in the gigantic pleasure park known as Asia.