Vienna in 1992, two 30 year-olds, Victor and Annette, and their young daughter Pamela. In spite of Victor’s drug addiction, the family manages to stay together and Annette hopes that their departure for Paris will improve the situation. However, in France, everything goes downhill and the couple break up. Victor falls in love and moves in with a young woman who supplies him with drugs, while Annette leaves him and disappears with their daughter. Twelve years later, Pamela discovers that her father still lives in Paris and decides to go to see him.