The story of television producer Rainer, who has achieved success through stupid, vulgar TV shows and seems to have everything: money, a luxurious penthouse, an expensive car and a pretty girlfriend. That is, until the day he meets Pegah and joins a gang of unemployed outsiders who get him thinking about the dumbing down of society through the medium of television. Rainer finally decides to fight against this.