Mike is a young boy who has left studies and, been let go from the girl for an engineer Parisian, finds job in a laundry through which tries to escape to the rest of the world in order to find again a little serenity. After some week of job, Mike understands one fundamental truth: people have more need than to communicate that not to wash the dirty cloth.