In a cheap motel room Daniela and Bruno spend the night together. They hardly know the other one, only met a few hours ago in a café. Two strangers, who make love to each other. Two strangers, who tell their life stories to the other one. Two strangers, who get to know each other in only one night. Memories and dreams, truths and lies, fears and desires, betrayal and honesty, love and hate are all closely entwined in that night.