Two friends have a dream - to make a movie. Wannabe producer Joe and his talented director friend Baggy head to London to sell their genius script. Encountering nothing but closed doors, their luck changes when a lowlife producer says he'll bung them some cash if they can nab a star - the legendary porn actress Candy Fiveways. Against all odds they manage to secure Candy's services. But it's not long before trouble heads their way. Making a ground breaking graduation film, with scenes of an adult nature in your parents' house was never going to be easy. Will Joe and Baggy successfully wrap their movie and is there a possibility of finding love along the way?