A young American art student, Sarah unwittingly opens an ancient urn that unleashes the demonic power of the world's most powerful witch. As a scourge of suicides plague the city and witches from all over the world converge on Rome to pay homage, Sarah must use all her own psychic powers to stop the 'Mother of Tears' before her evil conquers the world.