The story of Marco, a drug dealer who tries to leave his dirty businesses behind and have a normal life together with his wife, daughter and brother ,but after the death of his mother, Marco notices his father is affected with Alzheimer and brings him home, unleashing a serious familiar conflict together to his personal drug-dealing activities.