Pierrot spends his life counting. His life is upside down. He is obsessed with the passage of time and haunted by the death of his mother. His mother, his father, a huge house isolated from the rest of the village, Elise his only friend and a lonely hideout at the top of the cliff: this is Pierrot’s world in a nutshell. But Pierrot is elsewhere, locked away in his own world. Beyond the mirror, reality becomes distorted. Before his gaze, old age takes on a thousand faces. He is plagued by visions more and more frequently; they turn into hallucinations. Old age is everywhere, all around him, within him.