A film, which presently goes by the working title “Prove d’Orchestra”, will be released soon. The film talks about the birth of the Orchestra di Piazza Vittorio and the stories of its protagonists united by a project developed by the Cultural Association Apollo 11. The documentary will focus on the emotions created by a musical and humanitarian bet: bringing together musicians from all over the world on a single stage. The musicians themselves talk about their own roles in the ambitious project of making the OPV an important reality.