Fran, Rosa, Ana and Marisa work in the Reference Book department at a publishing house. As a team, they have to spend several months putting together a Geography Atlas to be sold in installments. During that time, they have some difficulties working as a team but what really matters is that all of them, each in his/her own way, in very different circumstances, redefine their lives.