Ali is an Arab prisoner in Guantanamo who manages to escape from his sentence in a dream that takes him to discover a completely different city . On his trip he will meet Manuela, a Cuban dancer, who will help him to discover that strange but beautiful city. After a terrible event, Ali will leave his dream: nothing is what it seems.