The story of how some of the ordinary workers at Afghan Film ( The National Film Institute of Afghanistan ) saved the film archive of this country from destruction, hiding it in the gap between double walls which they built despite constant death-threats from the Taliban Government, literally dicing with death so that "the eyes of Ariana" (the ancient name of Afghanistan) should not be closed forever.