After loosing his company and his house, Arturo decides to take advantage of a social initiative by which elderly people living on their own accept young people with no resources for a ridiculous rent. Arturo, who is not a student and has not been young for a long time, falsifies his application and moves in with Onofre, an elderly man of affable appearance who turns into Mr. Hyde.