The best young violinists from Europe, like Valerio, have been called to a master class in a monastery in southern Italy to find an accompanist for great master’s last concert. The fighting that begins amongst the students will create difficult situations and they will soon leave the master class, or not? For Valerio this is the big opportunity of his life but a strange feeling of danger makes him wonder if everything is really what it seems to be.