The Contestant recounts the rollercoaster ride of Martín Circo, the fortunate winner of the most lucrative game show in the history of television to the tune of three million euros. In this biting satire of consumer society, Martin’s stroke of good luck will see his life turned upside down. “A stroke of good luck… can ruin your life”.