Javi, Hugo, Dani and Pedro, four friends in their late twenties trying to make a life for themselves, share one major concern: their relationship with the opposite sex, that is, women. The café is where the four friends meet through the ups and downs of fast-paced lives full of basketball games, late-night partying, and schemes to get what they want most: a little love and a girl who loves them... hopefully, a real babe. Humor, fun, sex, good music, and living life with gusto.