Lola and Alfredo survive on the fringes of crime. Their business comes to an abrupt end when Alfredo is arrested. Lola gets the chance of working in a jazz club where the couple meet some very different characters, who open up new worlds and possibilities, but, along with this, the opportunity to change and choose. This group consists of César, a reticent photographer whose work is limited to photographing cadavers for the police; Nen, a young musician who is going blind, yet does not need his sight to understand the essence of things; Horacio, a pianist who is ill and tired of living in hotels and permanent touring; Gloria Cole, the bar's resident singer, who is looking for a home for herself and her daughter; Frank, the double bass player who aesthetically combines hedonism with crime; and the disturbing Manuel Gay.