Benito Lacunza, a mediocre trumpeter, returns to his hometown for his father’s burial. There he finds out that his kind brother Lalo, nicknamed ‘Ironman’ because of the sculptures he makes from recycled scrap iron, is going to marry. His fiancée is Nines, a single mother whom Benito knows from his adolescent partying sprees. Benito intends to rescue Lalo from Nines… but he stumbles upon Ainara, Nines’ daughter, a rebellious and introverted child, with whom Benito will end up developing an unusual friendship.