Pudor is about intimacy, about the desires, obsessions, secrets and fears that we keep hidden, even from those we love most. A man who is going to die, a woman who receives anonymous erotic notes, an older man who is offered a last chance at falling in love, a teenager struggling to handle the doubts generated by puberty and a small boy who sees ghosts. As is the case in many families, in spite of living together, all the characters in Pudor are alone.